Kursus- og konferencefaciliteter

Lad VIA stå for administrationen og faciliteterne, så I kan koncentrere jer om indholdet. 

Hos VIA har vi mange års erfaring med at varetage administrationen af konferencer og kurser fra start til slut - såvel internt i VIA som for en række eksterne kunder og samarbejdspartnere.

Vi kan tilbyde at varetage dele af eller hele processen fra udsendelse af indbydelse og program til markedsføring og registrering af tilmeldinger samt forplejning, opfølgning og elektronisk evaluering.

Vi råder over moderne kursus- og konferencefaciliteter på flere forskellige adresser i Region Midt og kan derfor tilbyde fulde kursus- og konferencepakker, hvor du blot skal sørge for indholdet.

Vores konferencesekretariat kan i overordnede træk varetage opgaver som:

  1. Planlægning og forberedelse inkl. kontakt til foredragsholderne
  2. Markedsføring af arrangementet
  3. Varetagelse af tilmelding
  4. Booking af faciliteter, forplejning og av-udstyr
  5. Evt. booking af hotel og transport af deltagere til og fra arrangement
  6. Korrespondance med deltagerne inkl. fakturering
  7. Afholdelse af arrangement
  8. Evaluering
  9. Udsendele af oplæg fra oplægsholdere efter konferencen
  10. Afslutning med afregning

Jeg er din kontaktperson

Susanne Kaae

Susanne Kaae

Konferencesekretær

T: 87 55 18 74
E: ska@via.dk

Susanne Loft Hultquist Sørensen

Susanne Loft Hultquist Sørensen

Konferencesekretær

T: 87 55 18 45
E: suso@via.dk