Vi kan tilbyde at varetage dele af eller hele processen fra at planlægge arrangementet i samarbejde med dig, finde kursus- og konferencefaciliteter, udsende indbydelser, forestå tilmeldingsproceduren samt stå for bestilling af forplejning mv. Efter endt konference tilbyder vi også opfølgning og elektronisk evaluering.
VIA råder over moderne kursus- og konferencefaciliteter på flere forskellige adresser i Region Midt, og vi kan derfor tilbyde fulde kursus- og konferencepakker, hvor du blot skal sørge for indholdet.
VIAs konferencesekretariat varetager opgaver som fx:
- Planlægning og forberedelse inkl. kontakt til foredragsholderne
- Varetagelse af tilmelding
- Booking af faciliteter, forplejning og AV-udstyr
- Booking af hotel og transport af deltagere til og fra arrangement
- Korrespondance med deltagerne inkl. fakturering
- Praktisk hjælp gennem arrangementet
- Udsendelse af evaluering
- Udsendelse af oplæg fra oplægsholdere efter konferencen
- Afslutning med afregning
Kontakt os for at høre nærmere samt få et tilbud.